Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:27:41+01:00
A taki list miałam niedawno na spr. szóstoklasistów.



Droga Julio!
Ostatnio w moim mieście odbyły się obchody Święta czekolady.Ludzie zebrali się na rynku i przyglądali się jak zawodowi cukiernicy wyrabiają czekoladę.Wszędzie unosił się miły zapach tej słodyczy. Dookoła pełno czekolady, z rodzynkami, białej, mlecznej, gorzkiej i z wieloma innymi dodatkami.Każdy mógł sobie kupić ile chciał czekolady, była tania więc i ja kupiłam kilka tabliczek.Szkoda, że Ciebie tam nie było, ale zapraszam za rok!
3 4 3
2010-03-10T21:30:56+01:00
To było na próbnym teście 6kl .x d ; ) heh .

miejscowość , data
Droga Julio !
Ostatnio bylam na super imprezie , żałuj ze Cię nie było. Zaproszeni byli wszyscy z naszego miasta, cos podobnego do Orkiestry Świątecznej Pomocy . ; ) Gdy wszyscy zajeli swoje miejsce otrzymaliśmy każdy po tabliczce czekolady. Od razu je zjedliśmy , były mleczne . Odbyły się zabawy i poproszono kółko artystyczne z naszej szkoly, aby zaprezentowali jakiś pokaz. Ogólnie to było bardzo ciekawie. A co tam u Ciebie ? U mnie dobrze . Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam Kamila
1 5 1