Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:23:54+01:00
3,2km=3200m
523,2m=0,5232km
6,52kg=652dag
8,4dag=0,084kg
42,5t=42500kg
625,17kg=0,62517t
2010-03-10T21:26:32+01:00
3,2km=3200.....m
523,2m=.0,5232....km
6,52kg=..652...dag
8,4dag=...0,084..kg
42,5t=...42500..kg
625,17kg=.0,62517....t
2010-03-10T21:28:10+01:00
3,2km=3200m
523,2m=0,5232km
6,52kg=652dag
8,4dag=0,084kg
42,5t=42500kg
625,17kg=0,62517t

pozdrawiam:)