Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T21:26:35+01:00
Wyobraźnia to zdolność do tworzenia w umyśle czegoś nowego.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
2 5 2
2010-03-10T21:29:22+01:00
Wyobraźnia - jest to proces poznawczy, definiowany jako umiejętność przekazywania w dowolnej formie artystycznej swoich wrażeń i wyobrażeń; przewidywania możliwych, przyszłych zdarzeń na podstawie bieżących informacji oraz przypomnienia sobie lub wytworzenia w umyśle dowolnych bodźców odbieranych przez zmysły: obrazów, dźwięków, zapachów, smaków, wrażeń dotykowych.

:)
1 1 1
2010-03-10T22:09:58+01:00
Wyobraznia - okno na swiat ktory widzisz tylko ty sam , furtka do marzen,
wyobraznie masz od zawsze na zawsze o twoje prawdziwe "ja"
wyobraznia to sparawa magiczna w ktorej nie realne staje sie realnym :)