Odpowiedzi

2010-03-10T21:24:45+01:00
3,2km= 3200 m
523,2m= 0,5232 km
6,52kg= 652 dag
8,4dag= 0,084 kg
42,5t= 42500 kg
625,17kg= 0,62517 t
2010-03-10T21:26:12+01:00
3,2km= 3200 metrów
523,2m=0,5232 kilometra
6,52kg= 652 dekagrama
8,4dag= 0,084 kilograma
42,5t= 42 500 kilogramów
625,17kg= 0,62517 tony

Licze na najlepsze:).
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:29:03+01:00
3,2km=3200m
523,2m=0,5232km
6,52kg=652dag
8,4dag=0,084kg
42,5t-42500kg
625,17kg=0,62517t