Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T21:36:43+01:00
Zaufanie w naszych relacjach z bogiem odgrywa rolę taką że my wierzymy panu bogu ze nic nam się nie stanie, ze prosimy o coś, dziekujemy za coś lub poprostu rozmawiamy i dlatego się modlimy a on darzy nas zaufaniem wtedy gdy popełnimy jakiś bład poprostu wierzy w nas i daje jescze jedną szanse
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T22:28:37+01:00
Modlitwa dziękczynna
modlitwa uwielbienia
prośby
przebaczenia

zaufanie jest bardzo ważnym aspektem w modlitwie, tylko jeśli będziemy wierzyć i ufać Bogu nasze prośby, powierzone sprawy znajdą odpowiednie rozwiązanie.
Trzeba uwierzyć i ufać Bogu, bo wtedy możemy doznać szczególnej opatrzności Bożej (opatrzność- opieka Stwórcy nad ludem)

pozdrawiam :)

PS: Bóg przenika nasz rozum, nasze sumienie. On wie jak bardzo Mu ufamy... ufność jest cechą ludzką, a nie boską. Jak Bóg może ufać jeżeli jest Wszechmocny i Wszechobecny. ufność- jest wtedy, gdy nie mamy jasno wyłożonej sprawy(co się stanie), lecz gdy mocno wierzymy, ufamy.
Bóg zna przyszłość,więc jak może ufać, że sie zmienimy i dać nam kolejną szansę? On to wszystko wie...(tyczyło się to do powyższej odp)
9 3 9