Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:42:51+01:00
14.1)-1,2
2)-0,6
3)5⅓
4)⅝
5)(-3/16)

15. -5+(-9)=-14
-5*(-9)=45
-5-(-9)=4
-5:(-(-9))=-5*1/9=-5/9
-9-(-5)=-4
-(-5)*(-9)=-45
-5+(-(-9))=4
-(-9):(-(-5))=9:5=9/5
1 5 1
2010-03-10T21:43:19+01:00
Które to zad. 5?


jak tak to;

a= -5 b= -9 *-razy

a+b
(-5)+(-9)= -5-9= -14

b-a
(-9)-(-5)+-9+5= -4

a*b
(-5)*(-9)= -45

(-a)*b
[-(-5)]*(-9)= -45

a-b
(-5)-(-9)=-5+9= 4

a+(-b)
(-5)+(-9)= -5-9=-14

a:(-b)
(-5):[-(-9)]= -45

(-b):(-a)
[-(-9)]:[-(-5)]=1,8


chyba nie jestem dokładnie pewna tych dwóch ostatnich...

prosze naj:))
1 5 1