Odpowiedzi

2010-03-10T21:36:15+01:00
A) 1dm3=100mm*100mm*100mm=1000000mm3
1000000
b) 1cm3=10mm*10mm*10mm=1000mm3
1000
c) 1km3=1000000mm*1000000mm*1000000mm=1000000000000000000mm3
1000000000000000000
d) 1m3=1000mm*1000mm*1000mm=1000000000mm3
1000000000
2010-03-10T21:36:53+01:00
A)1000000
b)1000
c)1000000000000000000
d)1000000000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:40:30+01:00
Obj. sześcianiku=1mm * 1mm * 1mm=1mm³=
=0,1cm *0,1cm *0,1cm=0,001cm³=
=0,01dm * 0,01dm * 0,01dm=0,0000001dm³=
=0,001m * 0,001m * 0,001m=0,000000001m³=
=0,000001km*0,000001km*0,000001km= 0,000000000000000001km³

-------------------------
odp:
a-0,0000001dm³
b-0,001cm³
c-0,000000000000000001km³
d-0,000000001m³