Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:51:12+01:00
No to 3 marki samochodów Peugeot, Citroen i Renault. Znana również na świecie jest firma, która robi gry komputerowe Ubisoft. Firmy sieci komórkowych to Orange, Bouygues i SFR. Francuska firma telekomunikacyjna France Télécom. Francja posiada znaczny przemysł lotniczy, na czele z europejskim konsorcjum Airbus. Główną francuską linią lotniczą jest Air France.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T21:52:22+01:00
2010-03-10T21:59:26+01:00
Lacoste
Label Bleu
Sanofi-Pasteur
Areva NP
Carrefour,
Auchan
Leroy Merlin
Michelin
Hachette,
Peugot-Citroen,
Renault
Larousse