Odpowiedzi

2010-03-10T21:47:56+01:00
Bo kto jest mądrzejszy zastanawia się nad tym, czy to prawda, że jest mądry
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:48:25+01:00
Znaczy to prawie to samo co sentencja sokratesa Wiem że nic nie wiem.
czyli że powinniśmy byc skromni jeżeli chodzi o rozum. Jeżeli wątpimy w swoje możliwości intelektualne tym więcej wiemy - to tak w skrócie
8 4 8
2010-03-10T21:48:32+01:00
To znaczy, że jest się skromnym. Mądrzejszy zawsze umie znaleźć pytanie retoryczne itp.
15 4 15