Napisz w 15 zdaniach co trzeba jesc, aby schudnąć?
Należy uwzglądnić produkty, które trzeba jeść(czego najwięcej a czego unikać).

zdania powinny być dość proste i nieskomplikowane(poziom podstawowy :D)
Milo by było jakby wypowiedź została przetłumaczona również na j.poski :>

1

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:01:05+01:00
Po niemiecku:

- Die Mandeln eine leckere und nahrhafte Zwischenmahlzeit, aber und der vollkommene Ursprung Eiweiß, Zellulose und ein tüchtiges Fett.
- die Eier zu sich_dat nehmen Personen, die Eier für Frühstück essen der Gesamtheit tagsüber wenig der Kalorie, denn sie haben den kleineren Appetit.
- Milch geringfettig. das D in Milch enthalten Vitamin unterstützt das Kalzium durch den Organismus Aufsaugen sowie er einen Metabolismus beschleunigt.
- Die Spargel erlauben., den entsprechenden Wasser landwirtschaftlicher Betrieb des Organismus zu behalten
- Kopfsalat ist ein kalorienarmes an den verschiedenartigen Nähr Bestandteilen und den Vitaminen reiches Gemüse.
- Der Knollensellerie, ähnlich wie Kopfsalat, er enthält eine wenig Kalorie, und den Pöbel aus einem Organismus loszuwerden unterstützt.
- die Muskelfleisch, solch wie enthalten der Truthahn, das Hähnchen, oder eine Rinder Lende ein viel unerlässliches Eiweiß in den Bau der Muskeln.
- Äpfel kann er beschleunigen loswerden sie eines überflüssigen Fettes. Die Vergleichsuntersuchungen haben gezeigt, dass die auf Diät seiend Personen, die einen Apfel vor jeder Mahlzeit aufaßen, Kalorien verbrennen viel und schnell verloren sie auf der Waage, als die Personen, die auf diese Zwischenmahlzeit verzichteten.
- Eine hervorragende Grapefruit das Element der Schlankheitsdiät. Er schließt viel Pektin, das für das Niveau des Fettes abzusenken einläuft (ab).
- Wasser das ist das unerlässliche Element jeder Diät. Er schützt den Körper vor einer Entwässerung.


Po Polsku :

-Migdały smaczna i pożywna przekąska, ale i doskonałe źródło białka, błonnika i zdrowego tłuszczu.
-Jajka Osoby, które jedzą na śniadanie jajka spożywają ogółem w ciągu dnia mniej kalorii, gdyż mają mniejsze łaknienie.
-Mleko Niskotłuszczowe. witamina D zawarta w mleku wspomaga wchłanianie wapnia przez organizm oraz przyspiesza metabolizm.
-Szparagi pozwalają zachować odpowiednią gospodarkę wodną organizmu.
-Sałata jest niskokalorycznym warzywem bogatym w różne składniki odżywcze i
witaminy.
-Seler, podobnie jak sałata, zawiera niewiele kalorii, a wspomaga pozbywanie się tłuszczy z organizmu.
-Chude mięsa, takie jak indyk, kurczak, czy polędwica wołowa zawierają dużo białka niezbędnego do budowy mięśni.
-jabłka może przyspieszyć pozbycie sie zbędnego tłuszczu. Badania porównawcze pokazały, że osoby będące na diecie, które przed każdym posiłkiem zjadały jedno jabłko, spalały więcej kalorii i szybciej traciły na wadze, niż osoby, które rezygnowały z tej przekąski.
-Grejpfrut doskonały element diety odchudzającej. Zawiera on dużo pektyny, która wpływa na obniżenie poziomu tłuszczu.
-Woda to niezbędny element każdej diety. Chroni ciało przed odwodnieniem.