Odpowiedzi

2010-03-10T21:51:14+01:00
- żywność
- chemia ( płyny, proszki do prania itp.)
- art. papiernicze
- zabawki
- rtv
- agd
- prasa
2010-03-10T21:51:29+01:00
Wydatki gospodarstwa domowego mogą być na:
-wyżywienie,
-prąd
-wodę
-światło
-węgiel
-rachunki tel.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:53:26+01:00
Rachunki Telefoniczne
Ogrzewanie
Woda
Energia
Prąd
Wyżywienie
Niespodziewane wydatki tj. leczenie
Kredyty
Odzież