Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T23:11:40+02:00
Wojny chamowaly rozwoj
niszczone byly zaklady pracy a takze miejsca badan prez co nie bylo gdzie pracowac i wynajdywac
wielu wynalazcow z ginela lub uczestniczylo w wojnie przez co ni mogli twoorzyc wynalazkow
2009-10-23T23:45:27+02:00
A)Podział społeczeństwa na stany i ich wpływ na wojnę północ-południe.
b)Kulturowe i cywilizacyjne miały olbrzymi wpływ na rozwój całej Europy.