Odpowiedzi

2010-03-10T22:41:49+01:00
Ponieważ jest mała rozdrodność i coraz więcej zabijają ich np.ludzie i jest ich coraz mniej
24 2 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T22:54:57+01:00
Gady wymierają ponieważ środowisko naturalne gadów jest niszczone przez człowieka oraz ludzie zabierają im przestrzeń życiową.
Zmniejsza się także gwałtownie ilość pokarmów spowodowane zanieczyszczeniami środowiska.Gady nie mają pożywienia i umierają z głodu.Człowiek użądza także polowania na duże gady np. węże i krokodyle dla ich skór.Są także katastrofy ekologiczne w których ginie duża ilość gadów.
53 3 53