Odpowiedzi

2010-03-10T23:07:46+01:00
A]y=-2x+3
0=-2x+3
2x=3
x=3:2
x=1,5= miejsce zerowe
b]
y=⅓x+⅔
0=⅓x+⅔
-⅓x=⅔
x=⅔:-⅓
x=-2= miejsce zerowe
c]
y=x
0=x

x=0= miejsce zerowe
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T23:08:52+01:00
A) y = -2x + 3
0 = -2x+3
-2x = -3
x = 1,5
punkt (1,5; 3)


b) y = 1/3x + 2/3
0 = 1/3x + 2/3
1/3x = -2/3
x = -2
punkt (-2, 2/3)

c) y = x punkt (0;0)
9 2 9
2010-03-10T23:09:55+01:00
A) 0=-2x +3
-3 =-2x : /-2
x=3/2

0=1/3x + 2/3
2/3=1/3x ; / 1/3
x=2


y = 0
4 1 4