Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T12:21:59+01:00
Tomek Sawyer mieszkał w St. Petrsburg i był sierotą. Mieszkał z ciotką Polly i przyrodnim bratem Sidem. Tomek nie dbał o higienę osobistą. Chodził często z rozczochranymi włosami. Miał drugie ubranie tylko na świeta i Slomikowy kapelusz, którego nie znosił. Tomek nie lubił pracować. Przy malowaniu parkanu wykazał swoją przebiegłość i bystrość. Był skłonny do awantur, co było widać przy bójce bez powodu z nowym chłopcem w miaste- czku. Gdy obronił przed szubiennicą Pottera wykazał, że jest wewnętrznie uczciwy, choć czę- sto okłamywał i oszukiwał ciotkę Polly. Był niedojrzały; lubił zwracać na siebie uwagę, wy- głupiając się; cieszy się, że ludzie z miasta szukali jego zwłok w rzece. Wobec innych był ko- leżeński i miły. Przyjaciołom raczej nie robi dowcipów. Moim zdaniem Tomek nie jest wzorem do naśladowania, ale bardzo imponuje mi jego po- mysłowość. Mimo tego, że był egocentryczny, czasami potrafił przyznać się do winy i naprawić swoje błędy .
1 5 1
2010-03-11T12:24:05+01:00
Tomek Sawer byl chlopce ktory lubial rozrabiac lubial bawic sie w wojny mial 10lat mial przyjaciol brata przyrodniego i ciotke krad z pizarni jak ciotka polka nie kazala mu brac z pizarni ruznych zeczy :)