Jestem w 3 klasie gimnazjum i kompletnie nie wiem do jakiej szkoły potem iść...
Nie mam konkretnych zainteresowań (kiedyś chciałam być lekarzem ale teraz nauka biologi mi nie idzie).
Uczę się średnio (na półrocze miałam średnią 4.15).
Egzaminy próbne nie poszły mi aż tak źle (humanistyczny - 37 matematyczno-przyrodniczy -35)(angielski nie poszedł mi za dobrze, ale test był dosyć trudny ...)
Może wy mi coś doradzicie...
Z góry dzięki ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-11T07:55:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T08:06:13+01:00
Myślę że wybór szkoły jest ważny dla każdego z nas i tak na prawdę trudno określić gdzie chcę iść albo co robić. Jeśli nie masz jeszcze określonych jakiś planów to proponuję iść do dobrego technikum lub do jakiegoś liceum. Licea są fajne sama je skończyłam tylko żeby dostać się do naprawdę dobrego liceum twoja średnia jest trochę za mała.