Jeden metr kwadratowy mieszkania na osiedlu Marysieńka kosztuje brutto 6000 zł.Jaka kwota pozostaje na koncie firmy budowlanej a jaka kwota VAT jest przekazywana do skarbu państwa po sprzedaży mieszkania o powierzchni 50m kwadratowych, jeśli stawka VAT wynosi 7%? Podatek zaokrąglij do 1zł.

2

Odpowiedzi

2010-03-11T08:21:23+01:00
6000 zł. x 50 m. = 300000 zł

7% z 300000 zł=90000 zł.

300000 zł. - 90000 zł. = 210000zł.

Odp. Firma budowlana otrzyma 210000 zł., a podatek wyniesie 90000 zł.
37 1 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T08:22:09+01:00
50m²*6000zł=300000zł
300000*7:107=19626
300000-19626=280374
Odp. Podatku trzeba zapłacić 19626, a pozostanie 280374 zł.
37 3 37