Odpowiedzi

2010-03-11T08:36:40+01:00
Poniewaz benzyny maja różny skład i w zaleznosci od zawartych substancji wystepuja rozne temperatury wrzenia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T08:42:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ponieważ benzyna jest mieszaniną węglowodorów nasyconych(alifatycznych) zawierających w swoim łańcuch od 5 do 12 atomów węgla. Zawiera również śladowe ilości węglowodorów aromatycznych i nienasyconych.
Nie ma więc określonego składu.
1 5 1