Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T09:19:32+01:00
Moja ulubiona zabawka z dzieciństwa to lalka Barbie. Pamiętam, że dostałam ją na urodziny od kuzynki Angeliki. Nazwałam ją Angelika, po mojej kuzynce. Pokochałam Angelikę. Kupiłam jej piękny rózowy wózek i chodziłam z nią na spacery. Lubiłam ją przebierać. Angelika miala białą bluzkę z różowym napisem BARBIE oraz różowe spodenki. Miała na nogach piękne różowe obcasy. Angelika miała piękną buzię. Miała pomalowane usta na kolor czerwnoy oraz ładnie pomalowane powieki na kolor fioletowy. Pamiętam jak poszłam z nią kiedyś na spacer i... wpadła do wody. Bardzo się przestraszyłam. Pobiegłam do mamy powiedzieć jej co się stało. Mama szybko za nią pobiegła. Angelika była caałaaa mokra. Musiałam ją umyć, przebrać i wysuszyć. Angelika to moja najukochańsza zabawka z dzieciństwa. Nieoddałabym jej za nic na świecie. ;)
Prosze O Naj ;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T09:22:59+01:00
Moja ulubiona zabawka z dziecinstwa jest mis Nikoli. Nazwa wzieła sie o tego ze dostałam ja od cioci z Kanady Nikoli. Jest bardzo ladny. Jego wielkosc too okolo 1 metr. Jest bardzo pluszowy, przyjemny w dotyku. Koloru jasny brąz, ma dwie łapki a na jednej z nich jest branzoletka ktora sama zrobiłam. Branzoletka jest kolorowa z takich drobnych koralików. Mis ma duze oczka ktore zawsze patrza na mnie, gdy sie nim bawiła. Mis te spiewa ma w srodku zamontowane cos ze gdy sie nadusi to spiewa kilka melodii. Mimo iz mam juz nascie lat i pokoj juz bardziej młodzieozowy tego misia za nic bym nie oddała tego mojego przyjaciela. Mis zawsze był ze mna gdy było mi przykro, smutno,ktos mnie skrzywdził obraził, przezywał ze mna zycie na dobre i na złe. Zawsze jezdzilismy razem na wakacje w gory czy nad morze i zawsze wszedzie w plecaczku ze mna chodził. Nikoli zawsze spała ze mna gdy bałas sie spac sama, była burza czy musisałam spac u babci bo rodzice gdzies wyszli na impreze. Uwazam ze takiego misia to naprawde dobra sprawa go miec. Mimo iz nie porozmawiam on z toba zawsze pozostawia wspomnienia i jest takim ,, fokcyjnym" przyjacielem. Mimo iz jak mi sie wydaje byłam rozpieszczoną jedynaczka jaka dziecka wiec miałam multum tzabawek , gier itp. wlasnie najcenniejsza byl dla mnie ten mis. Gdy pierwszy raz dostalam go od cioci wiedzialam ze sie zaprzyjaznimy. Mysle ze nawet jak sie wyprowadze juz z domu za jakies 3-4 lata to mis pojdzie ze mna wszedzie to jest nie tylko pamiątka ale i wspomnienie.
6 3 6
2010-03-11T09:28:55+01:00
Moja ulubiona zabawka z dziecinstwa byla Lalka Zuzia.Byla to moja ulubiona zabawka poniewax byla najladniejsza z wszystkich lal oraz miala duze brazowe oczy.Dostalam ja w wieku 3 lat teraz mam 12 i nadal jest moja ulubiona zabawka.Gdy bylamm mala bralam ja ze soba wszedzie do szkoly kosciola i w kazde miejsce ktore szlAm.Byla to wymarzoma moja lalka ubrana w zlota suknie z czerwona rozyczka po boku i wielkim kokiem na czubku glowy.Byla to moja lalka najkochansza i najwspanialsza przez calt moj okresdziecinstwa ,lecz nadszedl czas,w ktorym musze sie x nia porzegnac.Przekazuje ja mojej mlodszej sisostrze.
2 1 2