Wykonaj mnożenie
a) 2(a+b)
b) -3(x+y)
c) -5(m-n)
d) -6(-c-d)
e) ½(4x-2)
f) -⅔(6a-12b)
g) (c-2d)*(-0,5)
h) (x²+3y²)*(-1,2)

zadanie2
Zmień iloczyn na sumy
a) -4(a+2b-4c-½d+⅛m)
b) -⅖(10x-20y+o,5z-35)
c)-(1⅓m-8n+⅔k-16z)*¾
d) (20x-15y+⅔z-⅚p)*(-0,3)

zadanie3
Wykonaj mnożenie
a)-4(3y-4z)
b) 2(a/2+b/2)
c)2(a²+3b-4x-12)
d)-⅓(6x³-12x²-3x)

na dzisiaj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T10:32:00+01:00
Wykonaj mnożenie
a) 2(a+b)=2a+2b
b) -3(x+y)=-3x-3y
c) -5(m-n)=-5m+5n
d) -6(-c-d)=c+d
e) ½(4x-2)=2x-1
f) -⅔(6a-12b)=-4a+8b
g) (c-2d)*(-0,5)=-0,5c+d
h) (x²+3y²)*(-1,2)=-1,2x²-3,6y²

zadanie2
Zmień iloczyn na sumy
a) -4(a+2b-4c-½d+⅛m)=-4a-8b+16c+2d+½m
b) -⅖(10x-20y+o,5z-35)=-4x+8y-2/10z+14
c)-(1⅓m-8n+⅔k-16z)*¾=-m+6n-½k+12z
d) (20x-15y+⅔z-⅚p)*(-0,3)=-6x+4,5y-⅕z+1/4p

zadanie3
Wykonaj mnożenie
a)-4(3y-4z)=12y+16z
b) 2(a/2+b/2)=a+b
c)2(a²+3b-4x-12)=2a²+6b-8x-24
d)-⅓(6x³-12x²-3x)=-2x³+4x²+x
11 5 11
2010-03-11T10:32:32+01:00
W załączniku zadania są zrobione pozdrawiam
2 5 2