Prosilbym o poprawienie bledow gramtycznych jak i jezykowych dodanie kropek przecinkow, poprawienie tekstu zgodnie z zasadami recenzji.Mam nadzieje ze mi pomozecie, wielkie dzieki z gory.


Reportaż z koncertu o Fryderyku Chopinie


W ostatni wtorek(9 marca 2010r.) miałem przyjemność uczestniczyć w koncercie całkowicie poświęconemu znakomitemu polskiemu artyście światowej klasy którym niewątpliwie był i jest w naszej pamięci Fryderyk Chopin. Koncert został zorganizowany po to żeby w dwusetna rocznice narodzin wybitnego polskiego pianisty przybliżyć wszystkim jego sylwetkę. Koncert odbył się w szkole na hali sportowej w koncercie uczestniczyło około 200 osób cena wstępu wynosiła zaledwie 2zł. Grupa artystyczna która do nas przyjechała liczyła trzech członków konferansjera, pianistę, solistę. Zaczęli na początku przedstawili nam niewielką cześć z życia Fryderyka pokazali nam jego portret i powiedzieli ze jego pierwsza nauczycielka w życiu była jego mama, a prawdziwym zawodowym już nauczycielem został Wojciech Żywny. Po wstępnych informacjach zaprosili nas do wysłuchania Poloneza g-moll który zagrany był co najważniejsze bezbłędnie i pięknie po zakończeniu grania utworu pianista dostał ogromne brawa, następnie konferansjer odkrył kolejny kawałek z życia Chopina. Koncert odbywał się tak do końca pianista grał utwór a po jego zakończeniu konferansjer odkrywał coraz to nowe informacje ukazując nam coraz dokładniejszą sylwetkę znakomitego polskiego artysty. Do końca koncertu wysłuchaliśmy jeszcze 8 utworów ( takich jak:Hulaneczka,Na odete,Mazurek a-moll,Wiosna,Wojna(tekst napisał Stefan Witwicki),Etiuda rewolucyjna c-moll,Marsz żałobny,Preludium e-moll).Na sam koniec koncertu został zagrany świetny utwór Fryderyka Chopina a mowa tu o jego wspaniałym polonezie którym niewątpliwie jest Polonez a-dur zagrany bardzo ładnie po tym występie pianista wstał i ukłonił się publiczności i dostał gromkie brawa na zakończenie jego dzisiejszego występu, teraz na zakończenie został już tylko konkurs o Chopinie. Do konkursu zgłosiło się troje uczestników dwie dziewczyny i jeden chłopak, dla każdego uczestnika zostały zadane 3 pytania. Potrzebna była dogrywka ponieważ poziom był bardzo wysoki i wszystcy uczestnicy konkursu odpowiadali bezbłędnie pytanie dogrywkowe brzmiało Ile koncertów napisał Fryderyk Chopin najszybsze odpowiedzi udzielił jedyny przedstawiciel płci męskiej a w tym czasie na twarzach przedstawicielek płci pięknej widac było zaskoczenie z powodu takiego pytania, nagroda dla zwycięzcy był kubek a pozostałe uczestniczki dostały po książce. Tak zakończył się ten koncert artyści wyszli na środek ukłonili się i zostali nagrodzeni olbrzymimi brawami. Moja opinia na temat występu nie jest najlepsza aczkolwiek na pewno zapamiętam wiele faktów z życia Chopina więc co mieli zrobić to zrobili a ich zadaniem było przybliżyc sylwetkę Fryderyka Chopina i to im się udało na pewno każdemu z uczestnikow tego koncertu zostanie coś w głowie może nawet sprawi że zaczną się interesowac glębiej tworczoscia wybitnego polskiego artysty. Były. niestety minusy i o nich tez trzeba powiedzieć brak jakichkolwiek efektów świetlnych które na pewno ubarwiły by występ i spowodowały by ze byl by on bardziej widowiskowy, brak scenografi chyba ze scenografi mozna nazwac 3 wiszace zdjęcia na stojaku oraz niestety bardzo slaby sprzęt najglasniajacy przez co trudno bylo zrozumniec oczym spiewal spiewak pod tym wzgledem wypadli naprawde slabo ale wedlug mojej sugestwnej oceny dal bym temu pokazowi 3,5pkt w 6 stopniowej skali, niczego wielkiego nie mozna bylo sie spodziewac za taka cene ale scenografia oraz sprzet naglasniajacy moglby byc lepszy ten spektakl przed dotknieciem dna ratowal pianista ktory bardzo pieknie wykonywal utwory oraz tresc merytoryczna i oczywiscie cena biletu 2 zl to jedyne plusy napewno mozna to bylo o wiele lepiej zorganizowac.

3

Odpowiedzi

2010-03-11T11:29:13+01:00
W ostatni wtorek,(9 marca 2010r.) miałem przyjemność uczestniczyć w koncercie całkowicie poświęconemu znakomitemu, polskiemu artyście światowej klasy którym niewątpliwie był i jest w naszej pamięci- Fryderyk Chopin. Koncert został zorganizowany po to, żeby w dwusetna rocznice narodzin wybitnego polskiego pianisty przybliżyć wszystkim jego sylwetkę. Koncert odbył się w szkole na hali sportowej, w koncercie uczestniczyło około 200 osób, cena wstępu wynosiła zaledwie 2zł. Grupa artystyczna która do nas przyjechała liczyła trzech członków konferansjera, pianistę, solistę. Zaczęli na początku przedstawili nam niewielką cześć z życia Fryderyka, pokazali nam jego portret i powiedzieli, że jego pierwsza nauczycielka w życiu była jego mamą, a prawdziwym zawodowym już nauczycielem został Wojciech Żywny. Po wstępnych informacjach zaprosili nas do wysłuchania Poloneza g-moll, który zagrany był co najważniejsze bezbłędnie i pięknie. Po zakończeniu grania
utworu pianista dostał ogromne brawa, następnie konferansjer odkrył kolejny kawałek z życia Chopina. Koncert odbywał się tak do końca, pianista grał utwór a po jego zakończeniu konferansjer odkrywał coraz to nowe informacje ukazując nam coraz dokładniejszą sylwetkę znakomitego polskiego artysty. Do końca koncertu wysłuchaliśmy jeszcze 8 utworów ( takich jak:Hulaneczka,Na odęte,Mazurek a-moll,Wiosna,Wojna(tekst napisał Stefan Witwicki),Etiuda rewolucyjna c-moll,Marsz żałobny,Preludium e-moll).Na sam koniec koncertu został zagrany świetny utwór Fryderyka Chopina, a mowa tu o jego wspaniałym polonezie którym niewątpliwie jest Polonez a-dur zagrany bardzo ładnie. Po tym występie pianista wstał i ukłonił się publiczności i dostał gromkie brawa na zakończenie jego dzisiejszego występu, teraz na zakończenie został już tylko konkurs o Chopinie. Do konkursu zgłosiło się troje uczestników, dwie dziewczyny i jeden chłopak, dla każdego uczestnika zostały zadane 3 pytania. Potrzebna była dogrywka ponieważ poziom był bardzo wysoki i wszyscy uczestnicy konkursu odpowiadali bezbłędnie. Pytanie dogrywkowe brzmiało Ile koncertów napisał Fryderyk Chopin najszybsze odpowiedzi udzielił jedyny przedstawiciel płci męskiej a w tym czasie na twarzach przedstawicielek płci pięknej widać było zaskoczenie z powodu takiego pytania, nagroda dla zwycięzcy był kubek a pozostałe uczestniczki dostały po książce. Tak zakończył się ten koncert artyści wyszli na środek, ukłonili się i zostali nagrodzeni olbrzymimi brawami. Moja opinia na temat występu nie jest najlepsza, aczkolwiek na pewno zapamiętam wiele faktów z życia Chopina więc co mieli zrobić to zrobili a ich zadaniem było przybliżyć sylwetkę Fryderyka Chopina i to im się udało. Na pewno każdemu z uczestników tego koncertu zostanie coś w głowie może nawet sprawi że zaczną się interesować głębiej twórczością wybitnego polskiego artysty. Były niestety minusy i o nich tez trzeba powiedzieć brak jakichkolwiek efektów świetlnych które na pewno ubarwiły by występ i spowodowały by ze był by on bardziej widowiskowy, brak scenografii chyba ze scenografii można nazwać 3 wiszące zdjęcia na stojaku, oraz niestety bardzo slaby sprzęt nagłaśniający, przez co trudno było zrozumieć o czym śpiewał śpiewak pod tym względem wypadli naprawdę słabo, ale według mojej sugestywnej oceny dal bym temu pokazowi 3,5pkt w 6 stopniowej skali, niczego wielkiego nie można było się spodziewać za taka cenę, ale scenografia oraz sprzęt nagłaśniający mógłby być lepszy ten spektakl przed dotknięciem dna ratował pianista, który bardzo pięknie wykonywał utwory, oraz treść merytoryczna i oczywiście cena biletu 2 zł, to jedyne plusy na pewno można to było o wiele lepiej zorganizować.


Wszystko poprawione ;)
Liczę na naj :**
Pozdrawiam :)

A co do tekstu to fajny.
2010-03-11T11:34:21+01:00
Reportaż z koncertu o Fryderyku Chopinie


W ostatni wtorek (9 marca 2010r.), miałem przyjemność uczestniczyć w koncercie całkowicie poświęconemu znakomitemu, polskiemu artyście światowej klasy, którym niewątpliwie był i jest w naszej pamięci Fryderyk Chopin. Koncert został zorganizowany po to, żeby w dwusetną rocznicę narodzin wybitnego polskiego pianisty przybliżyć wszystkim jego sylwetkę. Koncert odbył się w szkole na hali sportowej. W koncercie uczestniczyło około 200 osób, cena wstępu wynosiła zaledwie 2zł. Grupa artystyczna która do nas przyjechała liczyła trzech członków: konferansjera, pianistę, solistę. Zaczęli. Na początku przedstawili nam niewielką część z życia Fryderyka, pokazali nam jego portret i powiedzieli ze jego pierwszą nauczycielką w życiu była jego mama, a prawdziwym zawodowym już nauczycielem został Wojciech Żywny. Po wstępnych informacjach zaprosili nas do wysłuchania Poloneza g-moll, który zagrany był, co najważniejsze, bezbłędnie i pięknie. Po zakończeniu grania utworu pianista dostał ogromne brawa, następnie konferansjer odkrył kolejny kawałek z życia Chopina. Koncert odbywał się tak do końca: pianista grał utwór, a po jego zakończeniu konferansjer odkrywał coraz to nowe informacje, ukazując nam coraz dokładniejszą sylwetkę znakomitego polskiego artysty. Do końca koncertu wysłuchaliśmy jeszcze 8 utworów ( takich jak: Hulaneczka, Na odete, Mazurek a-moll, Wiosna, Wojna (tekst napisał Stefan Witwicki), Etiuda rewolucyjna c-moll, Marsz żałobny, Preludium e-moll). Na sam koniec koncertu został zagrany świetny utwór Fryderyka Chopina, a mowa tu o jego wspaniałym polonezie, którym niewątpliwie jest Polonez a-dur zagrany bardzo ładnie. Po tym występie pianista wstał, ukłonił się publiczności i dostał gromkie brawa na zakończenie jego dzisiejszego występu, teraz na zakończenie został już tylko konkurs o Chopinie. Do konkursu zgłosiło się troje uczestników: dwie dziewczyny i jeden chłopak. Dla każdego uczestnika zostały zadane 3 pytania. Potrzebna była dogrywka ponieważ poziom był bardzo wysoki i wszyscy uczestnicy konkursu odpowiadali bezbłędnie. Pytanie dogrywkowe brzmiało: "Ile koncertów napisał Fryderyk Chopin?" najszybszą odpowiedź udzielił jedyny przedstawiciel płci męskiej, a w tym czasie na twarzach przedstawicielek płci pięknej widać było zaskoczenie z powodu takiego pytania, nagrodą dla zwycięzcy był kubek, a pozostałe uczestniczki dostały po książce. Tak zakończył się ten koncert. Artyści wyszli na środek, ukłonili się i zostali nagrodzeni olbrzymimi brawami.
Moja opinia na temat występu nie jest najlepsza, aczkolwiek na pewno zapamiętam wiele faktów z życia Chopina, więc co mieli zrobić to zrobili, a ich zadaniem było przybliżyć sylwetkę Fryderyka Chopina i to im się udało. Na pewno każdemu z uczestników tego koncertu zostanie coś w głowie.
Może nawet sprawi, że zaczną się interesować głębiej twórczością wybitnego polskiego artysty. Były niestety minusy i o nich tez trzeba powiedzieć. Brak jakichkolwiek efektów świetlnych które na pewno ubarwiłyby występ i spowodowałyby, że byłby on bardziej widowiskowy, brak scenografii, chyba, że można by nią nazwać 3 wiszące zdjęcia na stojaku oraz niestety bardzo slaby sprzęt nagłaśniający, przez co trudno było zrozumieć o czym śpiewał śpiewak. Pod tym względem wypadli naprawdę słabo, ale według mojej sugestywnej oceny dałbym temu pokazowi 3,5pkt w sześciostopniowej skali. Niczego wielkiego nie można było się spodziewać za taka cenę, ale scenografia oraz sprzęt nagłaśniający mógłby być lepszy. Spektakl ten przed dotknięciem dna ratował pianista, który bardzo pięknie wykonywał utwory oraz treść merytoryczną. Oczywiście cena biletu 2 zł to jedyne plusy. Na pewno można to było o wiele lepiej zorganizować.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T12:00:26+01:00
W ostatni wtorek(9 marca 2010r.) miałem przyjemność uczestniczyć w koncercie, który był poświęcony,znakomitemu polskiemu artyście, światowej klasy, Fryderykowi Chopinowi. Koncert został zorganizowany po to, żeby w dwusetna rocznice narodzin wybitnego polskiego pianisty przybliżyć wszystkim jego sylwetkę. Koncert odbył się w szkole, na hali sportowej. W koncercie uczestniczyło około 200 osób, a cena biletu za wstęp wynosiła zaledwie 2zł. Grupa artystyczna,która do nas przybyła, liczyła trzech członków: konferansjera, pianistę, solistę. Na początku przedstawili nam niewielką cześć z życia Fryderyka, pokazali nam jego portret i powiedzieli,że jego pierwszą nauczycielką, była jego mama, a potem jego nauczycielem został Wojciech Żywny. Po wstępnych informacjach zaprosili nas do wysłuchania Poloneza g-moll,który zagrany był, moim zdaniem, bezbłędnie i pięknie. Po zakończeniu utworu, pianista dostał ogromne brawa. Następnie konferansjer odkrył kolejny kawałek z życia Chopina. Koncert odbywał się tak do końca, pianista grał utwór, a po jego zakończeniu konferansjer opowiadał publiczności, coraz to nowe informacje, ukazując nam coraz dokładniej sylwetkę artysty. Do końca koncertu wysłuchaliśmy jeszcze 8 utworów, m.in.Hulaneczka,Na odete,Mazurek a-moll,Wiosna,Wojna(tekst napisał Stefan Witwicki),Etiuda rewolucyjna c-moll,Marsz żałobny,Preludium e-moll .Na sam koniec koncertu został zagrany świetny utwór Fryderyka Chopina,a mowa tu o jego wspaniałym polonezie, którym niewątpliwie jest Polonez a-dur. Po wspaniałym występie, pianista wstał i ukłonił się publiczności i dostał gromkie brawa. Na zakończenie został już tylko konkurs o Chopinie. Do konkursu zgłosiło się troje uczestników, dwie dziewczyny i jeden chłopak, dla każdego uczestnika zostały zadane 3 pytania. Potrzebna była dogrywka, ponieważ poziom był bardzo wysoki i wszyscy uczestnicy konkursu odpowiadali bezbłędnie. Pytanie dogrywkowe brzmiało: Ile koncertów napisał Fryderyk Chopin? Najszybszej odpowiedzi udzielił jedyny przedstawiciel płci męskiej.Nagrodą dla zwycięzcy był kubek, a pozostałe uczestniczki dostały po książce. Tak zakończył się ten koncert, artyści wyszli na środek ukłonili się i zostali nagrodzeni olbrzymimi brawami. Moja opinia na temat występu nie jest najlepsza, aczkolwiek na pewno zapamiętam wiele faktów z życia Chopina. Na pewno każdemu z uczestników koncertu, zostanie coś w głowach. Były, niestety minusy i o nich tez trzeba chciałbym powiedzieć. Brak jakichkolwiek efektów świetlnych,które na pewno ubarwiły by występ i spowodowały by ze byłby on bardziej widowiskowy. Brak scenografii także był ogromnym minusem. Sprzęt nagłaśniający był słabej jakości. W skali od 1 do 6, moja ocena to 3,5. Spektakl przed upadkiem ratował utalentowany pianista, który czarował swoja muzyką. Cena biletu także była korzystna, niestety brak oświetlenia,scenografii oraz dobrego nagłośnienia nie sprzyjały koncertowi.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Niektóre zdania poprawiłam, były niepoprawne stylistycznie :)
Praca ogólnie niezła :) Uważaj na powtórzenia i nie pisz długich zdań, bo pełno w nich błędów stylistycznych, na które niestety nauczyciele zwracają dużą uwagę :)
Pozdrawiam :)
3 4 3