Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T00:03:25+02:00
A={n∈N:2<n i n<8}={3, 4, 5, 6, 7}
B={x∈C:x<4 i x≥-1}={-1, 0, 1, 2, 3}
A u B={-1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7}
A n B={3}
A-B={4, 5, 6, 7}
B-A={-1, 0, 1, 2}
Dopełnieniem w zbiorze N jest A'={0, 1, 2, 8, 9, 10, 11, ..}={n∈N:0≤n i n≤2 i n≥8}
Dopełnieniem w zbiorze C jest B'={...-3, -2, 4, 5, 6, ...}={x∈C:x≤-3 i x>3}
A' n B'={8, 9 , 10, 11, ...}={n∈N: n≥8}
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T00:11:15+02:00
A ={2,4,6} B={-1,0,1,3}
A u B = {-1,0,1,2,3,4,6}
A ^ B = (2}
A - B = (4,6} , B- A = {-1,0,1,3}
A' = {8,10,12, ...}
B' = {..., -3,-2,...,4,5,6,7, ...}
A' ^ B' = {8,10,12,...}