Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T12:24:55+01:00
1 czworościan:
pole=a²√3
a²√3=9√3cm²/:√3
a²=9
a=3cm= krawędż czworościanu

v=a³√2:12
v=3³√2:2=27√2:12=2,25√2cm³=objętość 1 czworościanu

2 czworościan:
a²√3=4√3cm²/:√3
a²=4
a=2cm=krawędź 2 czworościanu

v=a³√2:12=2³√2:12=8√2:12=⅔√2cm³=objętośc 2 czworościanu
pozdrawiam
2010-03-11T12:31:22+01:00
1 czworościan:
pole=a²√3
a²√3=9√3cm²
a²=9
a=3cm

12v=a³√2
v=3³√2:2=27√2:12=2,25√2cm³

2 czworościan:
a²√3=4√3cm²
a²=4
a=2cm

v=a³√2:12=2³√2:12=8√2:12=⅔√2cm³
Odp.Objętość 1 czworościanu wynosi 2,25√2cm³,a drugiego ⅔√2cm³.