Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:01:44+01:00
A – oczy niebieskie a –oczy brązowe
Rodzice Aa Aa
Warianty AA Aa Aa aa
Mogą mieć niebieskie oczy pod warunkiem że rodzice są heterozygotami i barwa oczy niebieska jest warunkowana przez allel dominujący ( ja miałam podaną inf w zadaniu która barwa jest dominującą)
2010-03-11T13:03:16+01:00
Jest prawdopodobne że dzieci będą miały brązowe oczy
krzyżówka w załączniku