Podaj po 3 argumety na dwie tezy

1.MIlosc jest najwazniejsza w zyciu .
2.W obecnym swiecie jest wiecej zla .
Czyli podac po 3 argumenty do kazdego tak aby te twierdzenia byly wiarygodne
DAJE 20 PUNKTOW A NA TO ZADANIE TO DUZO PROSZE O POMOC .

3

Odpowiedzi

2010-03-11T13:03:12+01:00
1. Bez miłości tak na prawdę nie ma dzieci .
Miłośc jest potrzebna , aby zaspokoic duszę człowieka.
Miłośc to pomaganie sobie nawzajem, a tego każdy potrzebuje .
2. Młodziesz staje się coraz gorsza.
Nikt nie chce nikomu niczego ustąpic.
Wszyscy mają racje <choc są one sprzeczne>
Każdy chce się popisac przed drugą osobą.
2010-03-11T13:36:56+01:00
1)
- tylko miłość daje prawdziwe ukojenie serca
- dzięki miłości uczymy się kompromisów
- daje poczucie bezpieczeństwa

2)
- ludzie rodzą się egoistami i nie wyzbywają się tej cechy, czego skutkiem jest ciągła walka między nimi
- brakuje nam bohaterów, na których moglibyśmy opierać własne postępowanie
- jesteśmy obojętni na losy świata, gdyż dbamy jedynie o własne otoczenie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:06:30+01:00
1. Uważam, że miłość jest najważniejsza w życiu ponieważ:
- jest jednym z najsilniejszych i najbardziej znaczących przeżyć w życiu człowieka
- jest czyś niezwykłym, niebanalnym czego nie można kupić, a daje dużo szczęścia
-dodaje uroku w codziennym życiu

2. Myślę, że w obecnym świecie jest więcej zła ponieważ:
-ludzie nie są wobec siebie wyrozumiali
-ludzie nie uczą siebie i innych pokory, są zawzięci
-ludzie nie szanują innych

Mam nadzieję, że pomogłam...