Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:01:03+01:00
Mit o Ikarze
mit o Syzyfie
mit o Prometeuszu
mit o stworzeniu świata
mit o Demeter i Korze
mit o Edypie
mit o czterech wiekach ludzkości
mit o narodzinach Afrodyty
historia stworzenia człowieka
mit rodu Labdakidów
historia porwania Heleny przez Parysa
16 4 16
2010-03-11T13:02:10+01:00
Mit o początku świata
Mit o Demeter i Korze
Mit o Prometeuszu
Mit o Heraklesie
Mit o Dedalu i Ikarze
Mit o Orfeuszu i Eurydyce
Mit o Tezeuszu i Ariadnie
Mit o Edypie
Mit o Antygonie
Mit o Syzyfie

Licze na naj:)
16 4 16