Odpowiedzi

2010-03-11T13:11:25+01:00
Op=4a
24=4a
a=6

b=2a
b=2*6
b=12 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:12:37+01:00
Podstawa to kwadrat
z obwodu obliczysz bok podstawy

4a=24cm
a=24:4
a=6cm

krawędź boczna=2a
czyli krawędź boczna=2×6cm=12cm
2 5 2
2010-03-11T13:13:52+01:00
Podstawą jest kwadrat, którego obwód jest równy 24 cm.
L = 24
L = 4a
a - długość boku kwadratu
4a = 24
a = 6 cm
a = 0,5H -----> krawędź podstawy a jest połową wysokości (krawędzi bocznej) H
6 = 0,5H
H = 12