1.Wymień cztery karaje, w których ludzie posługują się językiem angielskim.
2.Ile jest stanów w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
3.Jakie kraje tworzą Zjednoczone Któlesto.
4.Co jest stolicą Stanów zjednoczonych?
5.Co jest stolicą zjednoczonego królestwa
6.jakie są dwa najstarsze i najbardziej sławne uniwersytety w Anglii.
7.Co jest stolicą irlandii.
8.co to jest Mississippi.
9.Jakie zwierzęta mozna zobaczyc w australii?
10.Gdzie znajduje sie wyspa Manhattan?
11.Jakie warzywo jest związane z halloween i dlaczeho??
12.Jakie tradycyjne ubrania noszą mężczyźni w Szkocji?
13.Gdzie mieszka prezydent USA?
14.jak nazywa się angielska królowa?
15. Z czego słynie Hollywood?
ODPOWIEDZI MOGĄ BYĆ PO POLSKU!!! I SZYBKO!!!! WSZYSTKO MOZE BYC Z NETA I PROSZE O KROTKIE ODPOWIEDZI... ;-)

2

Odpowiedzi

2010-03-11T13:46:40+01:00
1.Kanada, Nowa Zelandia, Pakistan, Nigeria
2.51
3.Anglia, Walia, Szkocja, Irlandia
4.Waszyngton
5.Londyn
6.Oxford, Yale
7.Dublin
8.missisipi to inaczej Stany Zjednoczone
9.kangury,koala
10.w Nowym Jorku
11.dynia, ponieważ jej pestki odstraszają złe duchy
12.kilty
13.w białym domu w Waszyngtonie (USA)
14.Elżbieta II
15. z gwiazd filmowych i nie tylko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:59:00+01:00
1. Wielka brytania Kanada Irlandia Nowa zelandia Australia
2. 50
3. nie wiem ;(
4. waszyngton
5.Londyn
6.w Cambridge , Oxfordzie
7. Dublin
8.Missisipi (ang. Mississippi) – stan w południowej części USA, położony nad Zatoką Meksykańską. Od zachodu sąsiaduje ze stanami Luizjana i Arkansas, od północy z Tennessee, od wschodu z Alabamą. Powierzchnia 125,4 tys. km². Ludność 2,94 mln mieszkańców (VII 2008). Stolica Jackson (Missisipi) (176,6 tys., I 2006 r., w tym ok. 1/3 ludności murzyńskiej). Główny port morski: Gulfport (71,1 tys. mieszkańców, 2000). Powierzchnia stanu nizinna, średnia wysokość 91 m n.p.m. Największa rzeka: Missisipi.
9.Diabeł tasmańskiImage DingoImage KoalaImage
KangurImage Lorysa górskaImage Antygona indyjskaImage
DziobakImage EmuImage Długoszpar
10.to jedna z pięciu dzielnic (Boroughs) Nowego Jorku oraz zarazem stanowy powiat (county) o nazwie New York.
11. Dynie . - Sezon na dynie przypada akurat w okresie Halloween, dlatego warzywa stały się atrybutem tych świąt. Mają symbolizować obecność zmarłych i otwarcie bram zaświatów. Ma nas straszyć, ale w humorystyczny, zabawny sposób.
12.Kilt - narodowy strój szkocki. Jest to szkocka spódniczka zrobiona z tartanu, czyli materiału w szkocką kratę. Z bardzo dużej szerokości tego materiału szyje się kilt, plisując go i składając na fason spódnicy kopertowej. Należy dodać, że kolor kraty na materiale i dokładny jej wzór zależy od klanu danego Szkota/Szkotki.
13.W Baracku.
14.Elżbieta II,
15.oczywiście produkcja filmów i programów telewizyjnych a także nagrań muzycznych. Oprócz tego kwitnie tutaj przemysł kosmiczny i lotniczy, wydobycie i przetwórstwo ropy naftowej, turystyka, rolnictwo oraz handel zagraniczny
1 5 1