Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:40:54+01:00
Gg- komunikator do pisania.
mail - inaczej pocza.
Wysyłac można zdj i teksty .
Również komunikator np.tlen.pl
skype- program do rozmów video .
ares- program do pobierania muzyki , filmów, itd.
Kaspersky- antywirus.
Spyware doctor- program antyhakierowski.
nasza-klasa - portal gdzie można dodawac i komentowac oraz oceniac zdj , znalezc swoich znajomych sprzed lat .

Chcesz coś jeszcze?
Pisz na prof.
I liczę na naj :D
1 5 1
2010-03-11T13:45:22+01:00
Google (czyt. gugle) -przeglądarna internetowa
GG - program pozwalający na wysyłanie widomości, podobne do sms
Skype - pozwala na rozmawianie z innymi osobami