Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:51:11+01:00
Ten, który się urodził pod Wilnem
ten co działał polską niepodległość
uczcijmy go tym hymnem
bo to on by marszałkiem sejmu
i to on służył Legionom Polskim

Śpiewają patryjoci ci go kochają bez złości.
Ruszają się w rytmie hymnu na cześć Piłsuckiego herbu

8 4 8
2010-03-11T14:51:10+01:00
Urodzony w Zulowie ,
miejscowości pod Wilnem .
Nasz wódz ukochany ,
odważny i sliny .
Pełen zachęty ,
Marszałek Polski ,
Rusza do boju w Legionach Polskich .
Kto mogąc wybrać, wybrał zamiast domu
Gniazdo na skałach orła, niechaj umie
Spać, gdy źrenice czerwone od gromu .

Ten Dziadek wiedział ,
że gotów oddać swe życie za nasze.
Dzisiaj wrze serce jego jednakie
w grobie na Rossie na Wilnie .

Ty wiesz, że dumni nieszczęściem nie mogą
Za innych śladem iść tą samą drogą.
13 4 13