Odpowiedzi

2010-03-11T13:55:29+01:00
Według mnie maszyna do realizacji marzeń wyglądała by przepięknie.Byłaby duża,koloru czerwonego,ponieważ właśnie marzenia kojarzą się z tym kolorem.Wykonana byłaby z metalu,gdyż będzie trwalsza.Pisałoby się marzenia na kartce po czym wrzucało do otworu jeden po kilku minutach marzenie jest zrealizowane.Moim zdaniem własnie tak wygląda maszyna do realizacji marzeń.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:10:50+01:00
Maszyna do realizacji marzeń jest duża. Ma około 3 metry wysokości i 2 metry szerokości.Została stworzona z metalu i pomalowana na niebiesko czarne pasy.W głównym punkcie maszyny narysowany jest olbrzymi słoń na szczęście.Na samym środku znajduje się mnóstwo przycisków i guzików. Z boku znajduję się otwór na listy z marzeniami.
Jest to największa i najpiękniejsza maszyna jaką kiedykolwiek widziałam.