Odpowiedzi

2010-03-11T13:54:20+01:00
Wieczorem będziemy tkać makatkę na zabytkowych krosnach.
Zobaczyłam pająka i byłam pewna,że wkrótce będzie tkała pajęczynę.

Wyobrażam sobie czasy, w których wieczorem zasiadam przy krosnach i wiem, że będę tkała tkaniny.

Moja babcia opowiadała,że cieszyła się na myśl,że w zimowe dni będzie tkała przepiękne materiały na obrusy.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T13:55:15+01:00
Pająk będzie tkał swoją sieć całą noc. (będzie tkał)
Jutro na plastyce będziemy tkali kolorową makatkę. (będziemy tkali)
Znam was i wiem, że będziecie tkali różne intrygi. (będziecie tkali)
Moja mama będzie tkała obrus dla babci. (będzie tkała)
7 5 7