1.zaznacz cyfrę dziesiątych i zaokrąglij podane liczby do całości:
1.170,8= .......
2.10,01=.......
3.0,563=........
4.11,52=........
5.3,248=........
6.7,698=.......
7.99,7=........
8.0,357=......
119,5=........
2.zaznacz cyfrę setnych i zaokrąglij podane liczby do części dziesiątych (do pierwszego miejsca po przecinku ):
1. 3,44=
2. 1,099=
3. 1,049=
4. 0,049=
5. 7,285=
6. 0,073=
7. 5,981=
8. 9,98=
3.zaznacz odpowiednią cyfrę i zaokrąglij podane liczby do częsci setnych (do drugiego miejsca po przecinku)
1. 3,792=
2. 3,796=
3. 54,1124=
4. 4,525=
5. 0,0754=
6. 0,00499=
4)zaznacz odpowiednią cyfrę i zaokrąglij podane liczby do częsci tysięcznych (do trzeciego miejsca po przecinku ):
1. 2,5431=
2. 2,5435=
3. 28,55971=
4. 7,4258=
5. 10,00962=
6=0,000827=


Z góry dzięki ! ;P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:08:55+01:00
1.zaznacz cyfrę dziesiątych i zaokrąglij podane liczby do całości:
1.170,-8-= 171
2.10,-0-1=10
3.0,-5-63=1
4.11,-5-2=12
5.3,-2-48=3
6.7,-6-98=8
7.99,-7-=100
8.0,-3-57=0
119,-5-=120
2.zaznacz cyfrę setnych i zaokrąglij podane liczby do części dziesiątych (do pierwszego miejsca po przecinku ):
1. 3,4-4-=3,4
2. 1,0-9-9=1,1
3. 1,0-4-9=1.0
4. 0,0-4-9=0,0
5. 7,2-8-5=7,3
6. 0,0-7-3=0,1
7. 5,9-8-1=6,0
8. 9,9-8-= 10,0
3.zaznacz odpowiednią cyfrę i zaokrąglij podane liczby do częsci setnych (do drugiego miejsca po przecinku)
1. 3,79-2-= 3,79
2. 3,79-6-=3,80
3. 54,11-2-4=54,11
4. 4,52-5-=4,53
5. 0,07-5-4=0,08
6. 0,00-4-99=0,000
4)zaznacz odpowiednią cyfrę i zaokrąglij podane liczby do częsci tysięcznych (do trzeciego miejsca po przecinku ):
1. 2,543-1-=2,543
2. 2,543-5-=2,544
3. 28,559-7-1=28,560
4. 7,425-8-=7,426
5. 10,009-6-2=10,010
6=0,000-8-27= 0,001

Zaznaczałam za pomocą "-liczba-"
14 4 14
2010-03-11T14:12:05+01:00
1
1.170,8=171 cz. dzięsiąte to 8
2.10,01=10 cz. dz 0
3.0,563=1 cz dz 5
4.11,52=12 cz. 5
5.3,248=3 cz. 2
6.7,698= 8 cz. 6
7.99,7=100 cz. 7
8.0,357=0 cz. 3
9.119,5=120 cz. 5
zad2
1.3,44=3,4 cz. 4
2. 1,099=1,1 cz. 9
3. 1,049=1,0 cz. 4
5. 7,285=7,3 cz. 8
6. 0,073=0,1 cz. 7
7. 5,981=6,0 cz. 8
8. 9,98= 10,0 cz. 8
zad3
1. 3,792= 3,79 cz. 2
2. 3,796=3,80 cz. 6
3. 54,1124=54,11 cz. 2
4. 4,525=4,53 cz. 5
5. 0,0754=0,08 cz. 5
6. 0,00499=0,00 cz. 4
zad 4
1. 2,5431=2,543 cz. 1
2. 2,5435=2,544 cz. 5
3. 28,55971=28,560 cz. 7
4. 7,4258=7,426 cz. 8
5. 10,00962=10,010 cz. 6
6=0,000827= 0,001 cz. 8
29 4 29