Odpowiedzi

2010-03-11T14:22:41+01:00
pasikoniki, mszyce, mrówki, termity, szarańcza, skoczki.
-> pieski preriowe, świstaki, susły, norniki, chomiki
-> wilki i stepowe lisy
-> antylopy, np. suhaki, gazele
-> orzeł, pustułka, sokół, sowa, myszołów,
2010-03-11T14:24:30+01:00
Mszyce--> mrówki--> termity--> szarańcza--> skoczki.
trawa--> suhak--> piesek preriowy--> wilk
wilk-->koń Przewalskiego-->miłek wiosenny
kojot-->bobak--->chrząszcz
jastrząb-->przepiórka--->szarańcza-->rośliny

P. bardzooo:)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:25:53+01:00
pasikoniki, mszyce, mrówki, termity, szarańcza, skoczki.
wilki i stepowe lisy
antylopy, gazele--lis(wilk
orzeł, pustułka, sokół, sowa, myszołów,
chrząszcz--> bobak --> Kojot
roślina-- Szrancza--- przepiorka-- jastrzab
1 4 1