Zdania Prawdziwe Litera "p" Fałszywe "F"
a)Najsilniej zurbanizowanym krajem w Europie jest Belgia ?
b)Najwieksze Maista polski to Warszawa Gliwice Kielce ?
c)Liczba polonii na swiecie wynosi 12-16mln.?
d)POlska jest krajem jednolitym narodowosciowo ?

3

Odpowiedzi

2010-03-11T14:29:51+01:00
A)f
b)f
c)p
d)F
chyba dobrze.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:32:22+01:00
A)Najsilniej zurbanizowanym krajem w Europie jest Belgia ? - Prawda
b)Najwieksze Maista polski to Warszawa Gliwice Kielce ? -Fałsz
c)Liczba polonii na swiecie wynosi 12-16mln.? -Prawda
d)POlska jest krajem jednolitym narodowosciowo ? -Fałsz

TO jest na 100% dobrze!
2 3 2
2010-03-11T14:33:23+01:00