Odpowiedzi

2009-10-24T09:43:27+02:00
W roku 1822 odzczytał hieroglify uczony angielski Jan F. Champollion, dzięki zbadaniu tzw. kamienia z Rosetty, na którym wyryty był tekst trzema systemami
znaków: hieroglificznym, demotycznym i greckim.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T10:59:50+02:00
1Myśleli że jeżeli ciało zostanie nienaruszone to człowiek bedzie żył po śmierci a jak naruszy ktos to zginie a balsamowanie po to żeby ciało było w dobrym stanie . Piramidy budowali faraonowie i bogaci egipcjanie żeby zabezpieczyć swoje ciała.
2Odczytał pierwszt Jean Francois Champolion w XIX napoczątku wieku
1 5 1
2009-10-24T11:38:03+02:00
A)
Egipcjanie wyobrażali sobie życie pozagrobowe, że będzie istniało tak długo jak izstnieje ciało zmarłego... więc , aby szybko się nie rozkładało wyjmowano wnętrzności. Piramidy były budowane z piasku, a jak wiadomo pisek wysusza ciało dzięki czemu ciało się nie rozkładało.
1 1 1