Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:34:47+01:00
A) zahamował
b) skręcił
c) przyspieszył
wynika z zasady bezwładności ciał
2010-03-11T14:34:56+01:00
Z tego wynika że pociąg jest w ruchu .
a) pociąg bęzie dla piłki nieruchomo , bo będą się obydwa porszać.
tak jakby się zatrzymał .

b) tkjb. skręcił .

c) jedzie do przodu .
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:47:32+01:00
A) pociąg będzie dla piłki nieruchomo , bo będą się obydwaj porszać.
tak jakby się zatrzymał .
b) tkjb. skręcił .
c) jedzie do przodu .