Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:37:18+01:00
-dwie-piate
-cztery-piate
-szesc-piatych
1 5 1
2010-03-11T14:38:03+01:00
Np. ;pól,trzech,czwartych itd.
2010-03-11T14:38:16+01:00
1. Żaden przysłówek nie odmienia się (nieodmienne części mowy)
2. Żaden przysłówek nie ma rodzaju.

Użytkownicy, którzy napisali rozwiązania powyżej, podali przykłady liczebników ułamkowych!