Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:41:17+01:00
Pinokia można ukarać za największą psotę w ten sposób, że: zabrać mu jego oszczędności (na pewien czas),kazać mu uczyć się z nowego elementarza oraz dać mu łańcuszek na szyję, aby na drugi raz przypominał mu o ostatnim wydarzeniu.

P. bardzooo:)
Liczę na naj:)
1 5 1
2010-03-11T14:47:44+01:00
Hej ;** mam takie pomysły
# zaczarować go, żeby mu sie splątały nogi i nigdzie już nie uciekał;D
# zaczarować go, aby nie mógł mówić
# praca
# nauka, potem będzie przepytany przez dżepetta
i chyba tyle ;///
Spróbuję jeszcze coś wymyśleć to napiszę Ci na priv'a :)