1.Jak powinienes sie zachowac ,gdy na ulicy zauwazysz lezacego czlowieka?
2.Co oznaczja litery INRI z tabliczki zamieszczonej na krzyzu?
3.Wypisz osoby stojace pod krzyzem.
4.Uzupelnij tekst:
Grob dla Chrystusa ofiarowal .................... z ......................
Chrystus umarl w miescie .........................

5.Jak mozesz pomoc ludziom w ich cierpieniu?
6.Zaznacz wlasciwa odpowiedz:
a) Szymon sam chce pomuc P.J. niesc krzyz
b) Zmuszaja go do tego
c) Szymon z radoscia pomaga niesc krzyz.

3

Odpowiedzi

2010-03-11T14:47:41+01:00
1 Gdy zobacze leżącego człowieka trzeba mu pomóc podnieść go i opatrzyć gdy ma jakieś rany.
2jezus Chrystus król Żydowski
2Matka Jego a tak to nie wem
2010-03-11T15:00:02+01:00
1) pomóc mu wstać<gdy jest ranny opatrzyć rane>
2) Jezus Chrystus Król Żydowski
3) Maria matka Jezusa, Maria Magdalena, Jan,
4)Grób dla Jezusa ofiarował Józef z Arymatei.
Chrystus umarł w mieście Jerozolima.
5)Wspierając ich w tym, np.: pocieszać ich.
6) b
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:40:50+01:00
1)pomóc mu wstać,a gdy jet nieprzytomny to zadzwonić po karetkę
2)Jezus Chrystus Król Żydowski
3)Jan,Maryja(matka Jezusa),Maria Magdalena
4)Józef z Arymetei\
5)Jerozolima
6)B