Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:47:31+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszamy na koncert Chopinowski dnia 12.04.2010 o godzinie 18:00 odbedziesie ona w operze leśnej w sopocie.Serdecznie Zapraszamy

Organizatorzy


Z wielką przykrościa informujemy zę koncert Chopinowski nie odbedzie sie z powodu remont.Przepraszamy

organizatorzy koncertu Chopinowski
12 4 12
2010-03-11T15:04:09+01:00
Napisz zaproszenie na koncert Chopinowski i zawiadomienie o odwołaniu koncertu

Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić Jana Kowalskiego wraz z osobą towarzyszącą na koncert Fryderyka Chopina, który odbędzie się w teatrze,przy ulicy Kwiatowej 30 w dniu 13 marca 2010 roku o godzinie 20. Serdecznie zapraszam.

Dyrektor teatru.

Można oczywiście pozmieniać dane i podpis :)

Zawiadomienie
Z przykrością zawiadamiam o odwołaniu koncertu Fryderyka Chopina, który miał odbyć się w teatrze przy ulicy kwiatowej dnia 13 marca 2010 roku.

Mam nadzieję, że pomogłam :)


10 4 10