Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:52:27+01:00
Zad.1
2/3t÷(-3)=2/6t
zad.2
a)-(4x+3-½y)= -4x-3+1/2y
b)-5(-3a+b-0,7)=15a-5b+3,5
c)-(-½t-z-6)=1/2t+z+6
zad.3
a) (2x+8)÷(-2)=-x-4
b) (a-10)/5=1/5a-2
c)9x-7y-3/3=9x-7y-1
d)(-4z-2t)/1/2=-8z-4
e)(4w-2+3u)/(-1 1/3)=12/11w-6/11+9/11u
f)0,6w+10y-1/(-o,2)=0,6w+10y+5
2010-03-11T14:54:23+01:00
Zad.1
=2/3t*(-1/3)=(-2/9)
Zad.2
a)=-4x-3+1/2y=1/2y-4x-3
b)=15a-5b+3.5
c)=1/2t+z+6
Zad.3
a)=(2x+8)*(-1/2)=-1x-4
b)-----
c)