Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mag7
  • Rozwiązujący
2010-03-11T14:52:57+01:00
Chrześcijanie powinni dbać o swoje kościoły, gdyż są one miejscem spotkania z Bogiem. Świątynie są zgromadzeniem oraz miejscem wspólnej modlitwy, w której mogą oddawać cześć swemu jedynemu Bogu na podstawie przykazania I.Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. Chrześcijanie powinni dbać o Kościoły, gdyż są one jedynym miejscem, gdzie naprawdę mogą się połączyć z Bogiem
2 5 2
2010-03-11T14:53:24+01:00
Powinni dbać o kościoły ponieważ w ten sposób pokazują szacunek Pany Bogu. Mówi o tym 5 przykazanie kościelne:
Troszczyć się o potrzeby wspólnoty kościoła

sorka poprawiłam bo miałam błąd :)
3 2 3
2010-03-11T15:02:31+01:00
Chrześcijanie powinni dbac o kościoły, ponieważ są to
"Domy Boże". Chodzimy do nich w każda niedzielę aby się modlic, więc chyba jest nam przyjemniej gdy jest tam ładnie. Piąte przykazanie Kościelne mówi nam o tym, że powinniśmy dbac o dobro materialne kościoła. Dbanie o kościół to min. remonty, malowania, wymiany mebli np ławek itp. W takich przypadkach powinniśmy pomagac swoim księżom w pracach. W wielu kosciołach przyjęto, że taca z jednej niedzieli przeznaczona jest na potrzeby kościoła parafialnego. Za pieniądze uzbirane w tym dniu kupujesię potrzebne do kościoła rzeczy, lub dokonuje bierzących napraw.
3 3 3