Połącz podane pary zdań pojedynczych, tak aby powstały zdania złożone.
Portrety wyszorowano. Rozzłościło to namalowane na nich postacie.

Ernie dowiedział się o turnieju. Poszedł zawiadomić o tym Cedrika.

Ron przeczytał ogłoszenie. Był najwyższy spośród przyjaciół.

Przy schodach stał afisz. Tłoczyło się wokół niego wielu uczniów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:48:54+01:00
Portrety wyszorowano i rozzłościło to namalowane na nich postacie.

Ernie dowiedział się o turnieju i poszedł zawiadomić o tym Cedrika.

Ron przeczytał ogłoszenie, bo był najwyższy spośród przyjaciół.

Przy schodach stał afisz, i tłoczyło się wokół niego wielu uczniów.
10 4 10
2010-03-11T15:16:08+01:00
Portrety wyszorowano,co rozzłościło namalowane na nich postacie.
Gdy Ernie dowiedział się o turnieju,poszedł zawiadomić o tym Cedrika.
Ron przeczytał ogłoszenie,gdyż był najwyższy spośród przyjaciół.
Przy schodach stał afisz, wokół którego tłoczyło się wielu uczniów.
10 3 10