Odpowiedzi

2010-03-11T14:49:24+01:00
Korzyści jest wiele jest to np.
---->latem może opalać się nie niszcząc sobie skury w solarium
-----> dni są dłuższe a noce krutsze
-----> nie chodzi się do szkoły
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:50:23+01:00
W lato jest ciepło, mamy wiele czasu dla siebie i swoich znajomych, bliskich poniewaz mamy wakacji to jest chyba największą zaleta lub korzyść lata, możemy chodzić nad jezioro się kąpać przychodzić późno do domu ponieważ późno się robi ciemno, możemy wypoczywać i cieszyć się radością ze znajomymi
1 2 1