Odpowiedzi

2010-03-11T14:51:26+01:00
Nie napisze wyprowacowania abyś sie czegoś nauczyła tylko w punktach ci napisze na czym to polega
1.Wstyd przed tym człowiekiem kturemu sprawilismy przykrosc
2.Bimy sie z nim spotkac
3.nie wiemy co on zrobi i czy przyjmie przeprosiny
4.trudno wymyslic ten punkt
5.zalezy tez to jak go urazilismy jak bardzo to pewnie nie przyjmie przeprosin a jak leko to przyjmie

zapraszam do słuchania na wrzucie piosenki wampir grupa operacyjna
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:56:32+01:00
Gdy wyrządzimy komuś przykrość czasem trudno zdobyc się na przeprosiny.Według mnie bardzo trafne stwierdzenie jak często komuś wyrządzimy przykrość i nie przeprosimy?Jest to coraz trzęstrzy przypadek.Boimy się przeprosić aby nie poniżyć się w towarzystwie.Jednak musimy pamiętać aby przepraszać ponieważ trzeba się postawić w sytuacji tego człowieka skrzywdzonego.Napewno byłoby ci przykro gdyby cię nikt nie przeprosił.Więc pamiętajmy gdy zrobimy komuś przykrość trzeba to naprawić zawsze.


trochę rozwiń i zadanie gotowe pozdrawiam