Odpowiedzi

2010-03-11T14:54:24+01:00
2010-03-11T14:58:06+01:00
Polecam na ok 40-50 slajdów dobra będzie:
Władcy polski.
Po jednej stronie zdjęcie a po drugiej krótki opis z internetu
Sama robiłam :)

Świetna jest też prezentacja (też robiłam) o planetach
najpierw planety, później wielcy odktrywcy kosmosu

Nie pohańbisz jeśli zrobiś: kwiaty w polsce, polska(parki narodowe, sąsiedzi, konstytucje), sławni pisarze i malarze
samochody, drzewa i ich liście, owady, zwierzęta chodowlane w domu...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:58:56+01:00
To zależy masz obojetnie oczym zrobic?:

ja pamietam ze dwa lata temu pan nam kazal na inf na ocene zroibc I podał nam
-np komunikatory internetowe i zrobilam o tlenie skype gg
- Mozna zrobic Np prezentacje czesciach komputeraz jak zbudowany jest komputer Kolezanka pamietam fajnie zrobila wkleila zdiecie monitora jednostki centralnej jakies myslniki
- Zwierzęta świata
-Fauna i flora świata
- Ciekawe rekordy świata
- najciekawsze budowle swiata czy najwieksze
-