Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T14:56:49+01:00
Myśle że winny jest Laurenty .

ponieważ dał Julii miksturę która upozorowała jej śmierć .

i jako zakonnik Laurenty nie powinien zatajac potjemnego związku Romea i Julii
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:57:47+01:00
Śmierci romea i julii nie jest winna marta ponieważ ona chciała dla nich jak najlepiej- żeby im się udało i byli szczęśliw

śmierci romea i juli jest winienkapulet ponieważ toczył spór z montekim i przesto by się nie zgodził na ślub

Ojciec laurenty jest także winien śmierci romea i julii ponieważ nie dopilnował w 100% dostarczenia listu do romea
3 4 3
2010-03-11T14:59:27+01:00
Niana Marta - nie
winien smierci Romea i Julii jest Kapulet poniewaz nie chcial aby jego corka Julia spotykala sie z Romeem
ojciec Laurenty - nie
11 2 11