Odpowiedzi

2010-03-11T15:02:04+01:00
40 cm= 4 dm
60cm= 6 dm
50 cm= 5 dm
(ponieważ 1l to 1dm^3)

V=a*b*c= 4*5*6=120 dm^3
120 dm^3= 120litrów
akwarium może pomieścić 120l wody
1 5 1
2010-03-11T15:02:07+01:00
A=40cm=4dm
b=60cm=6dm
c=50cm=5dm

V=a*b*c
V=4*5*6
V=120 dm^3=120 litrów
1dm^3=1litr

Odp.
Pojemność akwarium wynosi 120 litrów
pozdrawiam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:03:15+01:00
40 cm = 4 dm
60cm=6dm
50cm= 6dm
1dm³=1l
V= 4dm*6dm*5dm
V=70dm³
V=70l
1 1 1