Odgadnij z jakimi dziedzinami sztuki łącza sie podane pojęcia.Dopisz własne przykłady

bryła,odlew, relief, kształt,....... - ........
kolor, akwarela, tło, pejzaż,........ - ............
kolumna, perspektywa, łuk, sklepienie,......... - ...........
zbliżenie, montaz,ujęcie,plan, ............ - ..............
narrator, akapit,synonim,świat przedstawiony,.......... -.........
didaskalia, kulisy, akt, scena,............ - ..............
gama, symfonia, batuta, preludium,............... - ..........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:05:22+01:00
1. bryła,odlew, relief, kształt, ... glina . - rzeźbiarz .
2.kolor, akwarela, tło, pejzaż ... płótno - malarstwo .
3. kolumna, perspektywa, łuk, sklepienie... projekt - architektura .
4. zbliżenie, montaz,ujęcie,plan... scenariusz - film
5. narrator, akapit,synonim,świat przedstawiony,... powieść - literatura .
6.didaskalia, kulisy, akt, scena,.......kurtyna - teart .
7. gama, symfonia, batuta, preludium... nuty - muzyka .
56 4 56
2010-03-11T15:09:22+01:00
Dłuto-rzeźbiarstwo
sztaluga-malarstwo
kopuła-architektura
plan pełny-film
opowiadanie-literatura
aktor-teatr
pięciolinia-muzyka

26 3 26